Retourbeleid
RETOURBELEID
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om deskundige hulp te zoeken.
NEEM CONTACT MET ONS OP:
SALES@BALKANENERGY.NL
Onze telefonisten zijn bereikbaar
van maandag tot en met vrijdag – 09:00-17:00
HOE HET WERKT?
Je neemt contact op met onze klantenservice en vertelt waarom je een product wilt retourneren of ruilen.
Ons team onderzoekt uw zaak en biedt u de beste optie.
Na ontvangst van uw goederen controleert de technische afdeling de van het product.
Je krijgt je geld terug of ontvangt het nieuwe product dat je wilt.
RETOUR- EN RUILTERMIJNEN
Als je je aankoop wilt retourneren of ruilen, heb je 60 dagen de tijd na de leverdatum.
Houd er rekening mee dat als de klant ervoor kiest om vervoer te regelen, hij verantwoordelijk is voor het dekken van de bijbehorende kosten.
Vereisten voor retournering:
- RMA-aanvraagformulier
- Factuur
- Betalingsbewijs
De geretourneerde producten moeten goed worden verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen, anders wordt de schade door de klant betaald.
TERUGBETALINGSMETHODE EN TIMING
Elk geretourneerd product wordt gecontroleerd door de technische afdeling van Energy Economy en de klant wordt geïnformeerd over de status.
We vergoeden je geretourneerde artikelen op dezelfde manier waarop je ervoor hebt betaald. Als je wilt, kun je ruilen voor hetzelfde artikel.
Voor retourzendingen per koerier: zodra we uw retour hebben ontvangen, zullen we deze binnen 14 werkdagen verwerken . Afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank kan het tot 7 dagen duren nadat we de retour hebben verwerkt om op uw rekening te reflecteren.